Headache

Skrev i förra inlägget om min huvudvärk. Den gav sig inte trots att jag proppade alvedon & ipren, sov iallafall tills Dennis kom hem från sin träning, då väckte han mig och vi såg några dexter-avsnitt innan vi skulle gå och lägga oss. Jag har aldrig haft så ont bakom ögonen när jag har haft huvudvärk så jag hade jättesvårt för att somna när klockan började bli ganska mycket. Vaknade då och då under hela natten och mådde jätteilla, kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst så jag låg och gnällde halverst vaken, halverst sovande. Spydde gjorde jag också, tidigt på morgonen. Så när väckaren ringde och jag inte direkt hade börjat må bättre så var det sjukanmälan som gällde.

Huvudvärken håller i sig och man kan ju faktiskt inte ta hur mycket tabletter som helst så nu är det sömn som behövs. Här i sängen kommer jag nog hålla hus resten av dagen och kvällen, känns lättast så. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Någon

Hej Nathalie!

Jag läste frågestunds-inlägget en bit ner och fick en mindre uppenbarelse. Jag har väldigt dålig självkänsla och precis som du tycker aldrig att jag är snygg, eller, tillräckligt snygg. Om någon tittar på mig på stan tror jag direkt att jag måste ha mat i ansiktet/ öppen gylf osv. eller att det går rykten om mig.

Jag har alltid tagit hårt på om någon tittar snett. Det har aldrig tidigare slagit mig att det är för att den personen är osäker. Tack för att du klargjorde det. :) Jag ska försöka tänka på det istället för att känna mig som en påse skit när nån snygg tjej blänger.

2009-01-13 @ 23:30:03

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0