Dexter ♥

Jag har inte haft någonting alls att göra på 3 dagar nu. Förutom att jag var på Dennis hockeymatch i typ 500 minusgrader igår. Idag har jag lyckats få en hel del av aptiten tillbaka, innan Dennis kom hit nu ikväll så har jag ätit glass med smält hallon och dumlekakor. Nu blev jag sugen på äggmackor så jag gjorde mig två sånna varav en halv försvann i någon annans mage. Då blev jag irriterad och vet ni vad han gjorde då? Han kletade kaviar i mitt öra. Ja, han fyller 20 år om bara några få månader men man skulle kunna tro att han har åldern inne om du halverar det han fyller. Fattade ni det? Äsch. Nu ska vi se dexter, jag ska gnida mitt öra mot han så att kaviarn rinner över. MMMMMM vad gott!



Kommentarer
Postat av: lillan

dumlekakor ääääääär det godaste som finns! ska baka sånna åt sina mot veckan, lust att komma över?;-)

2009-01-16 @ 11:57:39
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0