Dagens

Humör: Det var bra och nu är det mindre bra
Gjort: Skrivit ett prov på skolan, köpt skor, städat Dennis lägenhet (lik förbannat så gjorde jag det), köpt mat på ICA, köpt fettosaker på Statoil och gråtit. That's my day.
Planer: Trycka chips & dipp, se film sen sova.
Ser på: Dataskärmen
Lyssnar på: Datorn som jobbar förfullt
Läser: Det jag själv skriver
Dricker: Festis - blodapelsin & mango
Äter: Ingenting för tillfället
Kläder: Baggyjeans, svart linne & grå kofta.
Bästa: Dennis!!!!!!!
Sämsta: Allt just nu
Önskar mig: En resa härifrån.
Låt: Någon bra låt som jag hörde på Dennis ipod
Bild:

Kommentarer
Postat av: Agn

Snygg blogg!

2009-01-29 @ 22:09:39
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0