Dagens i-landsproblem


Alltså nu behöver jag hjälp!!!!!!!! Jag har hittat ett par skor som jag villmåste ha. Hur snygga som helst, var sista 37-paret & satt perfekt på foten. Men jag kan ändååååååå inte bestämma mig. Ska jag köpa dom för 449 kronor eller ska jag spara pengarna till något annat, mer behövligt?

Dom är snyggare i verkligheten än på bilden som jag slängde in häruppe. Betydligt snyggare faktiskt.
Ser ut på bilden som att dom är låga "ankelboots" men det är dom icket. Ville inte visa bilden i profil för då såg skon ut som en segelbåt ungefär.
Någon som har sett dom på din sko som har något att säga om dom? =)

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Köp dom. Man kan aldrig få för mycket skor och skor är behövliga.

2009-01-28 @ 16:07:18
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Papi

Sätt i en brandvarnare i din börs, det verkar ju brinna i den ;-)

2009-01-28 @ 16:13:06

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0