Cheap monday

Mammsen överraskar, ringer från stockholm & frågar vilken storlek jag har på alla mina cheap monday-jeans. Jag svarar vilken storlek jag har och hon kontrar med "då kommer jag hem med två par till dig". Ingenting mig emot!

Det var tydligen rea på weekday & hon hade hittat ett par ljusblåa och ett par svarta med vita sömmar. Kan funka! :-)



Själv så hamnade jag på Carlings efter skolan där jag köpte en vit mysig stickad kofta. Det är min nya kärlek, stickade koftor alltså. Gå omkring och frysa på skolan är det värsta som finns så det gäller att bunkra upp med lite varmare kläder så man överlever. Hur hade jag då råd med den när jag har så lite pengar på kortet? Jo, jag betalade med presentkort från julafton, guld!

Kommentarer
Postat av: elin

ska vi dra till stockholm????

2009-01-22 @ 16:40:14
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0