Back to reality

Att kliva upp tidigt på morgonen är inte riktigt min grej. Speciellt inte när världens gosigaste pojkvän ligger kvar under täcket bland alla kuddar i sängen och vi inte somnat förrän vid 3-tiden. Någorlunda bättre schema än höstterminen, det är väll det enda pluset jag kan se i att skolan har börjat om. Pratade redan idag om ett prov vi ska ha vecka 5. Någon som vill göra det åt mig? Du får en tia isåfall, promise. Okej, ett till plus var att träffa folk från klassen :-)

Nu ska jag sova tills jag hör Janne ropa att det är dags att äta, jag är så trött att jag skulle kunna somna här och nu, sittandes. Eller kanske ska testa denhär sovställningen:



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0