Baby, i can see your halo

Jag skrev igår att jag verkligen inte hade planer på att städa lägenheten, sen tänkte jag "men jag kan plocka bort lite iallafall". Det slutade med att jag plockade bort allt jag kunde se, ställde soppåsarna i hallen (så att Dennis kunde gå ut med dom sen, hähä) och så dammsög jag hela lägenheten så att allting blev fint, sen tände jag ljus på rumsbordet & la mig i soffan för att se film. Han blev iallafall glad när han kom hem från träningen så det var väll huvudsaken!=)
Det var så jäkla nära att jag skulle stanna i sängen imorse, men jag fick mig upp eftersom jag skänkte några tankar på hur sur Sandra skulle bli om hon skulle måsta vara ensam på hålet. Ja, för vi har en lektion nu till klockan 10. Sen har vi hål, börjar inte nästa lektion förrän 13.00 (och den är bara i 50 minuter, ball)



Nu har vi iallafall fotografisk bild & nästa lektion ska bilderna redovisas så nu ska jag fortsätta redigera=)

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0