60 frågor - 60 svar

1. Hur gammal är du om fem år?
23 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma
3. Hur lång är du?
172
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
World trade center tror jag
5. Vem ringde du senast?
Dennis tränare
6. Vem ringde dig senast?
Dennis
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Ni kan ju se filmen med oss till helgen, det blir ju billigare för er:-)"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på till vem!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda
10. När såg du senast din mamma?
För 5 minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå, vill ha bruna!
12. När vaknade du i dag?
Blev väckt vid 12.30
13. Vilken är din favoritjulsång?
Vet inte faktiskt
14. Vilken är din favoritplats?
Vars som helst så länge Dennis är med mig:)
15. Vilken plats föredrar du minst?
Trånga, kalla ställen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis på någon varmare plats
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Var helt säker på att jag hade monster under sängen och i garderoberna
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Alla kommentarer som kom från smartheads igårkväll
19. Hur stor är din säng?
120 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator?
I mitt rum finns båda, använder dock bara bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?
6 stycken
23. Har många län har du bott i?
Only one
24. Vilka städer har du bott i?
Skellefteå
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Olika för olika tillfällen ju!
26. Är du social?
Det sägs så
27. Vilken är din favoritglass?
Twister börjar bli uttjatat så jag tar.. Magnum strawberry white:)
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Chokladpudding eller kladdkaka
29. Tycker du om kinamat?
Funkar!
30. Tycker du om kaffe?
Med mycket mjölk och socker så
31. Vad dricker du till frukost?
Oboy!!!!!!!
32. Sover du på någon särskild sida?
Nae det är olika
33. Kan du spela poker?
Har vunnit mot några proffs nångång (fuskade)
34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja det är klart!
35. Är du en beroendemänniska?
Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Cecilia Jonsson:)
37. Vill du ha barn?
Mest av allt
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, i samband med krocken
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, skor, nöjen, mat
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja några stycken
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Massa serier
44. Kan du rulla med tungan?
Ja, eller hur menar du?
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Linnéa Grönlund:)
46. Sover du med gosedjur?
Dennis kanske är ett gosedjur, isåfall ja!
47. Vad har du för ringsignal?
So what
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Någon tröja finns kvar, sen har min syster några kläder som jag har haft
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Osis dust it
50. Flirtar du mycket?
Behövs det? Njaa
51. Kan du byta olja på bilen?
Ja!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej men jag har blivit stoppad
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Den tusende gången
54. Läser du dagstidningen?
Ja, fast mest nyheter på internet
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
På fyllan dansar jag överallt!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Kommer inte ihåg
58. När var du i kyrkan senast?
När min bror tog studenten i somras
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Helena Åhman
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
10 dagar på gotland

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: Självklart ska vi göra något. Fy vad snygg du är på din v-bild. Måste bara komma på något riktigt kul tema åt dig:), men skicka ett mail till mig så kan vi höras där istället för kommentarer.

juliaalundqvist@hotmail.com

2009-01-18 @ 19:47:58
URL: http://juulan.se
Postat av: NOJS

Nog kan jag göra det nog. Men då måste du bestämma färger och bilder och hur du vill ha det osv. =)

2009-01-18 @ 20:07:02
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0