365 dagar, 12 månader, 1 år - av saknad

Nu kanske jag är en ond människa som bara snor inlägg från andra bloggar men jag kan inte säga det bättre själv. Tårarna rinner ner för kinderna, jag är för svag för att åka ut till kågehamnen idag då alla är där. Jag kommer dit någon annan dag, Marcus, jag lovar. Läs [Marcus minnesfond] och [Martinas blogg].

Har tänkt på hela eran familj hela dagen. Men det känns som att imorgon kommer bli ännu jobbigare. För det var på morgonen jag fick reda på att Marcus hade varit försvunnen sedan middagstid dagen före. Det var lärarna blev kallade till midgård så fort jag kom till skolan föratt meddela eleverna och mitt hjärta aldrig har slagit snabbare. Det var lärarna meddelade i klasserna och jag brast mitt i klassrummet, 3 gånger på samma dag. Det var rykterna gick som jag vägrade tro var sanna. Det visade sig att dom var det.


Blandade bilder (både mina & andras)

Marcus och jag på dagis.


Marcus i fjällen med sin berömda musikmojäng :)

   
Marcus och jag skolavslutningskvällen i 9an.


Allas våran Marcus.


Jens, jag, Emelie, Marcus & halva Joel. Klädpokerkväll.


Marcus i Thailand med familjen.


Bilden som väcker mest känslor. Marcus skoter som hittades i vattnet.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0