Vad i he....

Eftersom jag skulle till skolan och skriva provet så skulle jag ju gå till bussen i tid så jag hann dit. Så jag åt lunch, gjorde mig klar i lugn och ro. Sen när det var dags att börja gå mot bussen SÅ FÅR JAG MIG INTE UT? Vi har en inglasning just utanför ytterdörren och glasdörrarna hade förfrusit sig. Jag kämpade som ett jävla djur men det resulterade bara till sår på händerna och inte fan fick jag mig ut. Ringde till Dennis för att få någon empati (och kanske något tips på vad jag kunde ta mig till) men han skrattade bara. Eller han sa förresten att jag skulle TA I litegrann. JAHA? Som att jag inte hade TAGIT I? Jag var så arg att jag tror till & med att förmodligen rykte ur öronen på mig. Försökte sen ringa Janne men det gick inte ens ringa till hans 3-4 olika mobiler, SÅKLART det inte gick när det alltid annars går?!!?

PS. Har fortfarande inte fått mig ut. DS.

Kommentarer
Postat av: ;)

haha lyckat=D

2009-02-20 @ 17:32:37

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0