Piteå äventyrsbad

Jag överväger om jag ska radera bloggen så jag slipper idiotkommentarerna och aldrig mer skaffa en ny eller stå på mig och fortsätta skriva eftersom det är det jag faktiskt vill själv. Tack iallafall till er som peppar mig, det borde finnas fler av er.

Idag när jag kom till Dennis så frågade Nils (aka bruno_b) om vi ville impuls-åka till piteå äventyrsbad för att.. ja.. bada. Så vi åkte med honom & hans vän Petter. Kanske inte var bästa dagen att köra 6-7 mil för att bada eftersom det iallafall här i norr har varit snöstorm idag. Påväg dit såg man hyfsat bra eftersom det fortfarande var ljust men på hemvägen var det som att köra i ett stort jävla moln av dimma, det var mörkt och det var fortfarande lika snöigt. Bruno skötte dock körandet alldeles utmärkt så jag var bara rädd en gång och det var när man inte såg någonting alls. Där borta på badhuset var det iallafall ganska ball, det var vi enbart vi 4 och 3 till andra småkillar på badet så vi behövde ju aldrig stå i kö eller nånting som man i vanliga fall brukar måsta på det badhuset. Vi simmade mot "strömmen", åkte "toastolen" och tävlade i "piteälven", annars trivdes jag allra bäst i dom olika bubbelpoolerna - varmt och gosigt.

Nu ska jag fortsätta mysa med min bäbis, ha en mysig kväll=)



Kommentarer
Postat av: matilda

ne radera inte:):) ja är en trogen läsare!

fall inte för deras idioti=(

2009-02-06 @ 17:22:46
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Sara

Läser också din blogg, även fast jag inte kommenterar :) Men jag gillar det du skriver!

2009-02-07 @ 18:03:36
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0