Still a rockstar

Godmorgon! Gick inte blogga inatt när jag kom hem från Fanny så det sög ju. Men vi tog det lugnt hos henne igår - snackade skit och tryckte i oss feta saker (det gamla vanliga med andra ord). När klockan närmade sig midnatt blev vi sugna på kladdkaka så allas våran kock Julia ställde sig och bakade en, excellento!

Idag börjar jag jobba klockan 2, innan dess har jag en hel del att fixa så jag undrar faktiskt varför jag sitter här nu. Jobbar till halv 7 och då ska jag promenixa raka vägen till Fanny för att duscha och göra mig i ordning och sedan förfesta där senare på kvällskvisten bär det av vidare till Rickard som har 20års/inflyttningsfest=)

Nu över till girlstuffs. Ska måla naglarna & såntdär, mer behöver jag kanske inte säga.


Blir det inte alls, för lillan kom in i mitt rum:
- "Kan du boomboom bana indi-indiana?"
Blir att lära sig den nudå, tjing!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0