I don't want to be

Börjar med att gratta min kusin Julia till att ha blivit mamma till en liten flicka=) Härligt att allt har gått bra & att ni alla mår bra! Jag lovar att vara barnvakt när du vill (nästan iallafall, hihi)



Igår började vi som sagt se one tree hill, jag somnade efter halva första avsnittet - det var inte för att det var dåligt utan för att jag var så oerhört slut efter veckan. Det kanske var lika bra att jag somnade eftersom Dennis agerade chaufför för drunk-ass-bitches senare under natten (ja, Robin, jag syftar på dig). Men hela morgonen idag har vi sett flera avsnitt och det känns redan som att vi har fastnat för det, suveränt för nu har vi en ny serie att följa & det finns ju.. 6 säsonger? Och enligt alla "fans" så blir det ju bara bättre & bättre.. sen.. kan man tydligen inte hålla tårarna tillbaka senare? ;-) Rätta mig om jag har fel *host -Sandra- host*



Är fortfarande lite krasslig men inte alls lika som igår. Har haft ont i halsen & varit sådär "hängig" i huvudet idag men ska ändå se melodifestivalen med brudarna ikväll & efter det ska vi iväg med några grabbar och bowla. Det som är skönast är att veta att jag inte kan få halsfluss eller liknande eftersom jag opererade bort doooom i somras!

Kommentarer
Postat av: Robin

HAHAH va fan jag är ingen drunk ass bitch =D=D=D dukanvade! :D

2009-02-28 @ 17:58:11

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0