Plankstek kommer sitta fint i kistan

Nu väntar duschen på mitt besök & när jag är klar med allt som återstår efter duschandet så är middagen klar. Det luktar ljuvligt och mamma står i köket och lagar plankstek. Jag är överlycklig, finns inget godare!=D

Senare ikväll har jag hört rykten om att vi inte alls har tänkt vara smala av oss, det blir chips, dipp, godis & allt som har med det att göra. Förbannat, jag som hade tänkt lugna ner mig med sånt nu. Men jag säger väll som Emelie, nu är det lov & då får man göra vad man vill - hur mycket man vill! När jag ändå är igång kan jag väll erkänna att jag & Dennis åt chips & dipp så sent som igårkväll. Good job!

Update:
Jag menar.. titta bara..


Kommentarer
Postat av: HAHAH

korvarna såg ut som ja... ollon!!!

2009-02-28 @ 22:59:05
Postat av: nathalie

korvarna var goda ändå!!!! :)

2009-03-01 @ 01:28:42

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0