One tree hill, nu är vi på gång

Finally är Carl-Jan ute ur Let's dance! Låter som att jag är en fantast av det programmet men det var fan i mig på tiden att han åkte ut. Nu har jag & Dennis åkt hem till han eftersom Elise (hans lillasyster) ville hem från någon fest på soerboele. & lyssna nu: JAG HAR FÅTT HONOM att säga "okejdå" till att vi ska börja se one tree hill. Hur fast kommer vi inte att bli med tanke på hur fast alla andra är? Elise har typ.. massa säsonger så det här ska gå på löpande band=)

Något tråkigt däremot är att jag tror att jag är på god väg att bli sjuk, nu när det är lov och allt.. Bassilusker från barnen på dagis + alla snorklande, snorande människorna i min klass idag har nog smittat mig. Förbannat! Äsch, så länge jag får vara med Mr. Perfect så är allting lugna puckar!



Kommentarer
Postat av: Elin

Men äntligen!

one tree hill är världens bästa serie och ja ni kommer att vara stuck in the shit ;)

2009-02-28 @ 12:29:21
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0