Need some sleep

Igår sov jag omänskligt mycket. Först kom jag hem från dagiset vid 16.30 och sov tills dess att middagen var färdig. Sen gick jag och la mig direkt efter middagen och somnade jag om och fortsatte sova resten av natten. Det är fan inte normalt hur sliten man blir första dagarna på ett dagis. Man är så ovan ljudnivån och tempot och att vara ute på dagarna när man i vanliga fall sitter inne i sunkiga klassrum.

Imorse började jag 07.00 så jag var uppe före tuppen. Det är inte heller mänskligt. Hur fan är det tänkt att jag ska orka det här?

Nu ska jag & Dennis mysa, se film & äta godis. Ett perfekt slut på en mindre perfekt dag, kan man väll säga. (Pappa, jag vet att jag inte borde äta godis nu men jag kommer att somna ändå, promise). Har inte så mycket annat att skriva eftersom ingenting speciellt händer nu.

h j ä r t a t


Kommentarer
Postat av: sandra

ska vi göra något på lovet=)?

2009-02-26 @ 12:58:06
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0