Matlagning - the new thing?

Vi hade nyss information om dom olika valen i trean. Dvs inriktningarna och individuella valen. När det gäller inriktningarna så har jag ingen aning om vad jag vill välja än, det finns ju trots allt fyra olika och vi ska alldeles snart ha valt typ. Människor i behov av särskilt stöd - fritidsanläggningar & turism - ungdomsarbete - särskild behörighet. Hur lätt kan det vara när man knappt fått någon info alls om det? Inte lätt alls. Men när det kommer till individuella så är det 200 poäng man ska ha. Det lutar det åt att jag & Sandra ska välja matlagning på 100p. Hahahaha JA ni läste rätt, ni som känner oss vet nog att det inte kan sluta bra. Men övning ger färdighet brukar man ju säga ;-) Dom andra 100 blir nog lagspel/slagspel eller svenska c.

Efter informationen fick vi veta betyg på ett pararbete som vi två (jag & Pändrou) hade gjort, vi fick VG så det kändes heeeelt okej=) Sen fick vi betyg på rollspelen som vi framförde förra veckan & som individ fick jag VG+. Woho!




Kommentarer
Postat av: elaaaajnaaaa :D

svenska C :O äru från vättet quinna!! :D

2009-02-02 @ 16:49:09
URL: http://elinabergmark.blogg.se/
Postat av: Lena

Människor i behov av stöd är ju en jättebra inriktning, jag gick den, men de beror ju som sagt som du säger vad man vill göra, jag visste ju att jag ville jobba som personlig assistent så därför valde jag den inriktning.

2009-02-02 @ 20:19:21
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0