Individuella valen?

Jag sitter här med över 50 kurser att välja bland. Just nu lutar det åt lagspel/slagspel, varmkök, konditori, rörlig bild eller psykologi. Men vi får bara välja två så tre av dom där ska bort...... Åh, det är så jäkla svårt när man vill ha alla och speciellt när det är av helt olika anledningar man vill ha alla också.

För ett tag sa jag till Dennis att jag ville ha "jakt & viltvård" men han skrattade bara av att tänka tanken att se mig i skogen som "jägar-natta". Jag drev förstås när jag sa att jag ville ha det, men lek med tanken - det skulle vara ganska kul att komma dit första lektionen med riktigt högklackade skor & lösnaglar. Bara för att se vad dom skulle säga liksom. För skulle jag ta i ett gevär skulle jag förmodligen sikta pipan åt fel håll och lyckas skjuta mig själv eller någon annan och då är det end of story.



Jag menar.. det där är det närmaste jakt jag någonsin kommer. Jag var i boksel (vart fan ligger ens det?) med G7 & hennes underbara mor Karr3 & fick för första gången i mitt liv napp när jag pimplade!!!! (Ja, det är en fisk som hänger där, jag lovar..)

PS. Jag hade lånat skoteroverall av K-boy
PS2. Ja, det är en megafisk som står bredvid mig till vänster
PS3. Bilden var för fin för att visas i stort format

Kommentarer
Postat av: g7

HAHAHAHAaaaaaaaaaaaaaaaa en resa värd att minnas!!

2009-02-26 @ 22:21:39
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/
Postat av: Grottdemonen

Mäktigt att du fick med 3 spelkonsoler i det där inlägget.

2009-08-13 @ 23:59:51

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0