I'm still breathing

Haha alltsååååååå.. Nu var det kanske åttonde gången jag suddade all text jag hade skrivit. Och jag hatar det. Jag fullständigt hatar att jag inte klarar av att skriva en bra och intressant text som ni faktiskt vill läsa. Jag hatar att jag verkligen vill få ur mig tankar men inte alls kommer på något bra sätt att få ur dom. "Varför inte bara skriva det hon tänker?" tänker säkert ni, men så lätt är det fan inte. Jag hatar att jag inte "vågar" skriva detaljerat heller eftersom jag inte vill att idioterna ska lägga sig i och kommentera.

Nu är jag egentligen inte ledsen eller så. Bara less på tankarna som snurrar runt i mitt huvud och att jag inte kan ta tag i det. Skrev en massa jävla text eftersom jag - som jag sa - vill dela med mig av tankarna. Jag vill få ner det på något ställe där det inte bara är jag som kan läsa och jag vill få respons.

Slutar dock med att jag ändå håller det för mig själv - för min egen skull(?). Är bara rädd att bli mer nertryckt när det enda jag är ute efter egentligen är positiva, peppande kommentarer som jag vet att endel av er ibland är bra på att skriva.




If there's anything that i am sure of
- it's my love for you.














Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0