I'm in the band

När klev du upp idag?
- Kring 11.00

Silver eller guld?
- Svarar nog silver på den

Senaste filmen du såg på bio?
- Bolt

Favorit tv-program/serier?
- Prison break & dexter

Vad åt du till frukost?
- Mangoyoghurt & en äggmacka!!! MMMM mums

Fullständigt namn?
- Nathalie Maja Melinda Eriksson

Smeknamn?
- Nattilou, Natta, Nattis and so on

Din favoritmat?
- Tacopaj

Vilka är dina favoritkläder?
- Kläder jag trivs i och känner mig fin i. Allt ifrån sköna mjukis till partyklänningar!

Om du fick åka vart du ville - vart skulle du åka då?
- Thailand i nuläget

Favoritklädmärke?
- Cheap monday (deras jeans ♥)

Favorittid på dygnet?
- Kväll tror jag minsann

Var är du född?
- Skellefteå bb

Vanlig cocacola eller light?
- Vanlig!

Bästa barndomsminnet?
- Alla bus jag har tvingat Simon & Jesper att göra

Varit i Asien?
- Noooo

När går du och lägger dig på kvällarna?
- Beror på hur trött jag är, vilken dag det är och om Dennis är här.

Favoritfärg?
- Svart funkar ju alltid

Några tatueringar?
- Nej. Vill tatuera in mina barns namn när (om) jag får dom

Favoritseriefigur?
- Timon i lejonkungen

Hur ofta lagar du mat?
- När jag verkligen måste, aldrig annars

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0