High five

Vid middagsbordet
Janne: - Vad ska ni göra på lördag då ungdomar?
Jag: - Det är alla hjärtans dag så jag ska iallafall vara med Dennis men vi vet inte vad vi ska göra än.
Janne: - Så ni vill inte vara med oss då?
Jag: - Varför skulle vi vilja det?
Janne: - Jo, för jag har köpt biljetter till melodifestivalen!



Med andra ord blir det alltså mello live för min del också. Anledningen till att jag säger "också" är för att jag har läst på flera bloggar om folk som ska dit! Jag, min familj & älskling på melodifestivalen, blir nog kingelinggg=)

Kommentarer
Postat av: carolajn

kopierar det jag skrev till sandra, personligt och bra!;D



sv; antingen frågar man nån som går musik om dom har nån biljett över (me dont have tyvärr) eller så far man typ en timma tidigare och hämtar en vid entrén, om det finns över!.. it's free!

men annars... så KAN man typ smita in ;) faast då får man typ räkna med STÅplats eftersom sittplatserna antagligen är upptagna av biljettmänniskorna. men kom ändå, det ordnar sig :D ingen som vaktar eller så!

2009-02-10 @ 21:18:25
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0