13.59

Bolt var inte lika bra som man trott efter att ha sett på reklamen, men den var söt på sitt sätt! Filippa tyckte iallafall att det var en av dom bästa hon sett så det var väll bra. Senare på kvällen spelade jag & Dennis lite spel, sen såg vi "Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay" och den var klockren! Om ni inte har sett ettan (Harold and Kumar go to white castle) så se den före.

Första lektionen imorse var idrott & vi hade längdskidor. Det gick sådääääär med tanke på all snö som har bestämt sig för att landa i Skellefteå under helgens gång. Vi skulle kämpa upp och ner för en backe 3 gånger och om man räknar bort Jonas (som föll hela tiden) så föll jag flest gånger. Det var inte allt för lätt eftersom att skidorna försvann under pudersnön så fort man rörde sig. Sååå.. längdskidor får 3 av 5 toasters!


Kommentarer
Postat av: soffan

bra, då lyckas jag ju nånstans iaf!;)



nej men det finns ju allt för många som inte kan känna sig bra på något annat sätt än att försöka få andra att känna sig dåliga,och då har man ju lyckats..? näe, screw them!=)

2009-02-09 @ 20:22:09
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: soffan

bra, då lyckas jag ju nånstans iaf!;)



nej men det finns ju allt för många som inte kan känna sig bra på något annat sätt än att försöka få andra att känna sig dåliga,och då har man ju lyckats..? näe, screw them!=)

2009-02-09 @ 20:23:19
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: soffan

bra, då lyckas jag ju nånstans iaf!;)



nej men det finns ju allt för många som inte kan känna sig bra på något annat sätt än att försöka få andra att känna sig dåliga,och då har man ju lyckats..? näe, screw them!=)

2009-02-09 @ 20:27:49
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0