Happy valentines day



Jag ska såklart spendera min dag med mitt hjärta men vi (eller iallafall jag) är halvrisiga sen igår så det blir nog bara att mysa, ta det lugnt och rå om varandra=) Och ikväll blir det som sagt melodifestivalen så det blir nog en bra dag!

Gårkvällen var jättetrevlig: Mycket folk, lekar, sånger, uppträdanden, bildspel på Roger från dess att han var liten tills nu när han fyllde 50, presenter, liveband, lite för mycket jägermeister, lite för mycket gin & tonic, lite för mycket öl och så vidare. Vi var en hel del som faktiskt fick i oss way to much av det goda så kvällen slutade inte underbart men det förtränger vi idag. Nu ska jag mysa med världens bästa och finaste pojkvän! Ha en bra dag allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin bild! :)

2009-02-15 @ 18:29:24
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0