Girls just wanna have fun

Jag förstår att ni har suttit och väntat på min uppdatering. Eller så var det kanske inte så=) Igår bestämde vi oss att familjen + Alex kompis Jocke skulle vara lata & äta middag på Dallas. En kebabtallrik senare (för min del) så blev jag skjutsad till Dennis där jag spenderade natten med världens gosigaste pojkvän. Jag säger det så ofta och jag överdriver inte ens lite - han ÄR världens finaste! Först tvingade jag honom att se Let's dance och sen såg vi "you, me and Dupree". Idag vaknade vi inte förrän 20 över 1 (jäklar vad vi kan sova länge ibland) och sen blev jag hämtad av pappa några timmar senare.

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen för sen är familjen bjuden på middag hos familjen Wallmark! Dvs Emelie's familj. Min bästa vän som bor i huset brevid. Hon den blonda som brukar dyka upp på bilder här i min blogg. Äsch, det finns massa förklaringar men ni har nog fattat vid det här laget! Lite spännande men även väldigt kul är att Jannie som har varit i Thailand i 2 månader också ska äta där. Ska bli kul att träffa henne=) Efter maten går vi tjejer över till mig & då kommer även Julia, Fanny, Anette & Carro hit. En helt underbar vanlig tjejkväll med andra ord!


Nathalie, Julia, Fanny & Emelie.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0