En läsares kommentar

Postat av: Hej
men guuuuumman om du är OFTARE ledsen än andra som är ofta ledsna (dvs någon gång per dag)så måste du ju alltså må dåligt närmare flera gånger per dag = psykisk instabil /deprimerad och då gör du väldigt fel i att befinna dig på stadens gator samt smitta ner dina vänner med din depression (ja,tro det eller ej men humör smittar faktiskt. kul va??) och ligga inne på psyket. Hoppas du tar dig en funderare puss o kram



Det är det här jag fullständigt hatar med att vara ägare av en blogg som folk faktiskt läser. Jag har bloggen för att skriva av mig, göra inlägg som jag kanske ska minnas senare eller helt enkelt till att tjollra på när jag inte har något att göra. Men inte fan får jag skriva att jag mår dåligt utan att någon med liten hjärna ska vara kaxig och kommentera.

Vet du vad "Hej"? Jag var diagnoserad med en depression när jag var sjuk (kring 2006) och det har fortfarande sina följder så det är faktiskt ingenting jag tycker att du ska skriva oseriöst till mig, det är isåfall enbart för att trycka ner mig. Är det för att jag är en sådan som tar åt sig av kommentarerna och verkligen blir nertryckt föratt jag inte lyckas ignorera dom som dom flesta andra bloggerskor? En sista sak - jag drar inte ner mig mina kompisar i det (eller som du uttrycker det - smittar ner) utan det är dom som drar upp mig från det. Alltså smittar dom mig till det bättre. Var det något mer du hade på hjärtat "guuuuumman"?=)

Kommentarer
Postat av: matilda

haha vilken jävla idiot.

jag förstår mig inte på andra som ska trycka ner folk anonymt på en blogg.

2009-02-04 @ 22:06:14
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha roligaste på länge, vem fan är inte deprimerad?

Det är för i helvette vinter, tror inte majoriteten människor är psykiskt instabila=DDD HAha

2009-02-04 @ 22:32:09
Postat av: Lena

Vi verkar ha problem med såna där människor båda två, sen är de bara sjukt o otroligt fegt att inte stå för de när dom ändå håller på att trycka ner dig (anonyma jävlar!).



I got you'r back och stöttar dig! Du ska göra precis som du gör, skriva precis vad du vill för det är DIN blogg!

2009-02-04 @ 22:32:52
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/
Postat av: Hannie

Svar: Vi kanske borde kidnappa Michael Bolton tillsammans? Haha ;D

2009-02-04 @ 22:37:22
URL: http://hanniepannie.blogg.se/
Postat av: DON'T WORRY, BE HAPPY

haha alltså lite rätt människan hade.

och kan du inte sluta att prata om hur dåligt du mår, du berättar aldrig hur bra du mår osv (man börjar ju undra om du nånsin mår bra). så skippa bullshitet och kom ner på jorden. ta dig i kragen, vi lever bara en gång, orka må dåligt dag ut och dag in:)

2009-02-04 @ 22:39:25
Postat av: elin

hon jobbar ju på att må bra dumjävel

2009-02-04 @ 22:44:58
Postat av: sl

du (don't worry, be happy) kan inte ha läst nathas blogg om du tycker att de aldrig verkar som att hon mår bra för de gör hon ju faktiskt oftast? sluta klanka ner, de är de sista hon behöver

2009-02-04 @ 23:06:13
Postat av: emelie

Skit i sånna idioter, dem är bara avundsjuka på dig och ditt liv, fortsätt skriva, du har en riktigt bra blogg:)

2009-02-04 @ 23:23:45
URL: http://www.hemelie.blogspot.com
Postat av: lillblondin

Det finns idioter och dom kommer alltid att kommentera så länge man har en blogg.

Det är bara att iaf försöka att inte bry sig om vad dom säger,. det försöker iaf jag göra, även om det är svårt ibland. Men du känner ändå dig själv bäst och du vet hur det ligger till, om andra vill tro något annat så får dom väl göra det, det är inte ditt problem. Du och dina vänner/familj osv vet ändå bättre än dom som bara läser och kommenterar för att dom har lite att göra i sina egna liv.



Hoppas att du börjar må bättre snart och att dina vänner kan "smitta av sig" ännu mer på dig. Det är bra att du har dom!

Kram.

2009-02-05 @ 00:15:38
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: hey

vänta nu, det där syns det ganska väl vem som har skrivit om man tänker efter på språkbruket och "klangen" på uttrycket... bry dig inte, hon är ändå bara avundsjuk för att hon inte har några vänner kvar /used to be her friend

2009-02-05 @ 00:21:22
Postat av: moawa

öh, vilka jävla cp:n det finns

2009-02-05 @ 09:13:41
URL: http://moawa.blogg.se/
Postat av: Mäckie

Skit i dem totalt bara små töntar som leker ghetto life bakom skärmen typ!

Keep it up =)

2009-02-05 @ 11:47:44
URL: http://macki84.blogg.se/
Postat av: caroline

sv; haha jasså :DD jamen dom va ju råvärda! want more.....





btw angående dehär inlägget; brukar tänka att ANONYMA människor, dom finns inte

2009-02-05 @ 13:47:16
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla omoget, du har en bra blogg!!!



du äg

2009-02-05 @ 16:54:10
Postat av: sandra

haha jag vill så gärna skratta åt alla anonyma som drar iväg saker som dom inte har någon aning om vad dom säger. "du säger aldrig att du mår bra"? VA?!?!?!! du pratar oftast om att du mår bra, har bra väder, har en bra kille & att du faktiskt trivs i vad du gör och det du har runt om kring dig. Skit i alla som säger såntdär nathalie, du har oss, du har dennis, du har dina familjer & du har så många som bryr sig, som vet att du klarar dig, som vet att du är stark nog. Som älskar dig från topp till tå, precis som du är! Alla har sina dåliga dagar, men det är det vi är till för. Till för att stötta dig och få dig att inse, ännu en gång, att du är bland det finaste man kan få. Jag älskar dig.

2009-02-05 @ 18:48:59
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: sandra

har bra vänner**, menade jag ju såklart. Haha..

2009-02-05 @ 18:49:28
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas absolut inte att du tar åt dig. Jag tycker verkligen om din blogg, och speciellt sådana som använder den för att skriva av sig. Det är ju det bloggen är till för egentligen, bara det att den är så otroligt överskattad.. så fortsätt med det du gör :) Och genom att läsa din blogg så får man inte någon känsla av att du lider av deprission. Alla mår vi dåligt, och det är bara mänskligt. Något som däremot inte är mänskligt är denna människas ord.

2009-02-05 @ 19:10:12
Postat av: soffan

näe, jag håller med carielle!

anonyma ass finns inte!

fortsätt, du har en bra blogg:)

2009-02-06 @ 14:22:26
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: Sara

Bara att den är anonym säger ju en hel del... stå på dig!

2009-02-09 @ 18:44:21
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0