Efter middagen blir det bio

Jag, Dennis & min 8-åriga syster ska gå på bio för att se bolt. Mysigt!=)
Hon har längtat sen första gången den visades på reklamen så det blir nog succé det här.
Idag mår jag inte allt för bra efter gårdagens lekande. Började som sagt hos Fanny där jag, hon & Emelie pratade och började dricka lite smått. Sen bar det av till Rickard som fyllde 20 och efter besöket där så åkte vi taxi in till stan. Taxin stannade utanför subway & calles (ligger vägg i vägg med varandra) så när grabbarna gick in på calles så gick jag såklart in på subway för att hälsa på mina arbetskompisar. Slutade iallafall med olles där det var hur mycket folk som helst, sen delade jag & Dennis en taxi med två andra grabbar som skulle till samma håll som vi. Råvärt, det blev ju bara halva kostnaden då!



Kommentarer
Postat av: Sandraa

Den är hur rolig som helst! :D

2009-02-08 @ 16:22:50
URL: http://brum.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är kung!

2009-02-08 @ 17:01:56

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0