Dagisfröken Nathalie

Igår var dagens inte alls rolig, ni läste hur min skoldag såg ut och sen hade jag huvudvärk som heter duga som i sin tur gjorde att jag blev på dåligt humör. Sen fick jag inte träffa Dennis heller och det gjorde inte saken bättre.

Idag däremot har dagen varit betydligt bättre. Började med sovmorgon & sen hade vi bara två lektioner innan vi slutade och skulle till våra apu-platser för att hälsa på! Ska nämligen göra apu på ett dagis i sex veckor framöver så jag åkte dit och presenterade mig, fick lite tider och sånt. Barnen samlades runt mig på nolltid som om dom vore humlor och jag vore honung så det här kommer ju bli en baggis!=D I nian praktiserade jag två veckor på ett dagis, när jag hoppade av skolan då jag mådde dåligt var jag på ett dagis i fem hela  månader och i ettan på gymnasiet gjorde vi apu på tre veckor, så det här är ju min grej kan man säga!

Från apu:n i ettan då jag just hade gjort min berättelse (med djuren såklart) för barnen, muhahahaähä.



Nu blir det powernap så att jag ska orka jobba sen ikväll (slutar 00.00 så lite sömn kan behövas). Och det är inte på Subway utan på att hemligt ställe, FNISS!

Kommentarer
Postat av: Rolle

Jobba inte allt för mycket bara - att vila och koppla är nyttigt! Iof är pengar bra att ha också, men... Ses imorgon hörde jag!

2009-02-17 @ 16:50:32
URL: http://www.tr.se

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0