Blä för måndagar

I mina ögon är måndag den drygaste dagen på hela veckan. Dels för att man inte är "återställd" efter helgen (som det är meningen att man ska vara eftersom man har haft helg = ledighet) och dels för att vi har flest lektioner på måndagar. Dom i klassen som har engelska har 6 lektioner. Med bara 5-10 minuters raster under hela dagen och 25 minuter "lång" lunchrast. Observera då också att en av lektionerna är idrott så man ska hinna duscha och allt sånt och ändå hinna i tid har dom tänkt. Så det enda man hinner mellan lektionerna är att gå till skåpen och byta böcker - om man nu behöver det. Näe usch, jag hatar att stressa och ibland kan matkön vara jättelång och då hinner man typ inte ens äta på måndagar.

Nu ligger jag iallafall i sängen och smaskar på dom geléhjärtan som blev över sen i lördags. Men man blir lätt less så det är ungefär lika många kvar som innan jag började äta. Ska plugga litegrann & sen lägga mig ganska tidigt ikväll tror jag minsann!



Min mami älskar mig ♥



Kommentarer
Postat av: elise

haha ja det kommer ju blir, bara bra kanske ;)

2009-02-17 @ 12:05:55
URL: http://llis.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0