"Berätta kort om.."

din värsta fylla
det var också min roligaste. det var på min överraskningsfest när jag fyllde 18!
din mamma
hon är världens bästa mamma. vi går ihop hur bra som helst NÄR VI VILL det
din bästa vän
hennes namn är emelie wallmark & hon bor i mitt grannhus, bättre blir det inte
din första kärlek
är jag tillsammans med nu. för jag räknar det som min första riktiga kärlek
din värsta kärlek
nämner jag inte nu
din musiksmak
är hur bra som helst (såklart tycker jag själv det). den är väldigt blandad och jag tycker om det mesta förutom death metall & typ.. klassisk musik
din värsta mardröm
är att förlora någon som står mig riktigt nära
din högsta önskan
är att resten av mitt liv ska bli underbart (egoistiskt men vafan)
din bästa resa
än så länge är det nog gran canaria! men i sommar kommer det fler på listan ;-)



Kommentarer
Postat av: caRRIIIE

pssst ! jag har 2 biljetter över nu! om du vill ha dom så kan jag langa dom till dig ikväll ;)

2009-02-11 @ 12:42:00
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0