What about that movie?

No updates today, förutom det här då. Jag har haft annat för mig, "viktigare saker". Mer om det sen när allting är färdigt! ;-) Jag och Dennis har precis sett klart Batman - the dark knight och eftersom jag bara sett den på bio när den var ny så hade jag glömt bort ungefär det mesta från den. Jag kan faktiskt inte sluta tänka på att Heath Ledger faktiskt har dött, känns som konstigt på något sätt när man ser honom så levande i filmen och sen tänka på att han är död nu. Och alldeles nu när jag skrev det så läste jag att en annan känd skådespelerska har dött - Brittany Murphy. Så tragiskt.

Och när vi ändå är inne på filmområdet så ska vi + några andra kanske till Umeå imorgon för att se Avatar på 3D. Har varit grymt skeptisk till den filmen men efter att ha sett trailern är jag mer än taggad att se den. Tidigare imorgon ska vi åka runt och handla julklappar, nu vet jag vad som ska köpas så det känns fine.

Ska krypa ner bredvid D nu, förhoppningsvis hittar jag min kamerasladd imorgon så att ni kan få lite fina julbilder som jag har tagit, hihi.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0