Vi drar till Stockholm & sen vidare till Finland!

Jag har en fundering. Hur ska jag klara mig ekonomiskt resten av den här månaden? Det är tänkt att vi ska festa den 11e (station), annandagen (köpte biljett idag - 160 spänn), nyårsafton och förmodligen någon fler gång. Förutom fest så ska jag också försöka få ihop det med julklappar till nära och kära och som toppen på moset så åker jag till Stockholm imorgon för att sedan åka färja över till Finland, så där kommer det också gå pengar.

Allting är färdigpackat och om cirkus en halvtimma kommer pappa och hämtar oss! Jag har varit dålig på att berätta att jag ska åka imorgon, inte ens Anette visste om det idag när vi träffades på bussen. Det är iallafall såhär att jag, pappa & storebror ska åka iväg över helgen - för att göra något kul tillsammans. Vi flyger till Stockholm imorgonbitti där vi hinner vara några timmar innan vi ska kliva på båten som tar oss till Finland. Väl på båten finns det ett stort shoppingcenter, pool, bastu, spa, barer, karaokepubar, underhållning, bufféer - you name it. Vi kommer sova två nätter på färjan och det betyder att lördag kommer spenderas i Finland. WONDERBART!

VARFÖR hade alla sånna där solglasögon som jag har på bilderna? Dom var ju verkligen inte snygga någonstans och dessutom täcker dom halva ansiktet...

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0