Packningslista

Jag tänkte snart börja packa... Snart. Vi åker med första planet på fredagmorgon så jag har egentligen bara idag och imorgon på mig att packa och sen så ska jag hinna pussa på Dennis mellan varven också. Men sånt har jag alltid tid med så det blir nog inga problem! Nu ska jag bara göra en lista till mig själv på vad jag behöver ha med mig, ni kan ju skippa att läsa den om ni vill, annars kan ni tipsa om det är något jag har glömt ;-)

Kläder + underkläder
Viktiga tabletter (P-piller, alvedon and so on)
Smink + borttagningsmedel, tussar, hudkrämer osv
Plattång + hårborste + hårspray
Kamera + laddare
Mobil + laddare
ETT GLATT HUMÖR, right papi? :-)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0