Nyårsplanering

Jag förstår inte hur jag kan få mig själv så stressad inför nyårs trots att det är ett tag kvar och det inte ens är mitt ansvar att ta tag i allt. Min laptop har ju något seriöst problem så jag skriver med folk på det ALLRA GAMMLASTE msn, jag skriver med folk på chatten i facebook för att msn lägger ner då och då, jag smsar med folk och ändå kommer jag ingenvart.

Som det ser ut nu så har vi två alternativ:
1. Lokal med cateringmat och annat gott (bara bjudet folk så man kan inte ta med sig "vilka man vill" vilket gör att om vi väljer detta alternativ kommer jag inte fira nyår med Dennis, Emma osvosv)
2. Heldag med världens skönaste gäng. Skridskor, grilla korv, bada och basta (i hyrt badhus) på dagen. Lokal för kvällen är dock oklart än men jag hoppas att det löser sig för det här alternativet brinner jag för, höll jag på att säga. Nejmen, jag tycker det låter som en kanondag juuu. Bara det att man blir så sjukt trött av att bada & basta så frågan är om man håller sig vaken till tolvslaget ;-)


Kommentarer
Postat av: Ida

Inte förtillfället. Men efter nyår slutar jag och mest troligt två till så då lär det behövas personal:)!

2009-12-16 @ 01:14:24
URL: http://iiidaidaida.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0