Någon slags sammanfattning

Vet ärligt talat inte hur jag ska sammanfatta gårkvällen. But i'll give it a try. För mycket folk på station, en vän som tog "all in!" ordagrant som man fick sitta inne på toan med och tillslut skicka hem, var på dansgolvet en enda gång och det hände saker som inte får hända. Jag och älskling tog taxi hem redan vid 01.20 och det säger väl allt, att man åker hem innan det stänger?

Jag ligger fortfarande i sängen med en blandning av bakis och urladdning av kroppen. Det inväntas pizza (perfekta bakismaten!) och min kväll kommer bestå av myskväll med familjen! ♥ Det är galet mycket snö ute och jag tror inte det finns en enda skellefteåbo som inte skrivit det på facebook eller i sin blogg.

Det blev inga bilder tagna igår för ingen hade med sig kamera men jag vet att jag har lovat bilder från julafton så dom är påväg. När jag har orken att sätta mig vid min stationära dator istället för att ligga här i min underbara säng.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0