Listen to this

Precis som jag skrev i min rubrik igår "när vinet går in, går vettet ur". Så blev det igår, några för många droppar alkohol men en sjukt kul kväll! Vi började hos Emelie, tog oss vidare till station och hamnade på efterfest i ett hotellrum. Det blev även så att vi sov där men jag spenderade min natt hängandes över toalettstolen ("att du aldrig ska lära dig"). Kvällen var som sagt rolig men även väldigt sjuk. Jag var glad, jag hann vara ARG, jag skakade rumpa på scenen, jag drack "aphjärna", vi drog igång dansgolvet och vi drack till 4 imorse. Kanske inte så konstigt att jag har mått som jag faktiskt har gjort idag...

Jaja, film med familjen & pojken min ikväll - i love it! Kan inte bli dåligt en bakislördag som denna.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0