I want you to see who i am

Sådärja, då var denna helg också över. Har precis sett Sex and the city - the movie med mamma och den var lika underbar som alltid. Just nu känns det som att en svacka är påväg, jag har ångest inför & över det mesta men med tanke på att sista skolveckan för det här året startar imorgon så borde det väl gå om jag biter ihop? Det känns så iallafall, har ju fungerat förut. Jag har ungefär 10 saker som jag tänkt ut att ha som "nyårslöfte" and i'm gonna kill myself om jag ska lyckas klara alla men vi får se. Nytt år - nya krafter kanske?

Nu ska jag krypa ner bredvid personen som gör att jag kliver upp på morgonen. Personen som faktiskt älskar mig och klarar av mig trots mina brister. Trots mina svackor, trots att jag ibland blir den jag inte vill vara.


♥♥♥
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Elin

jag saknar dig nattisgumman!

2009-12-14 @ 00:33:38
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0