God jul!

Känns ganska konstigt att det faktiskt är julafton idag (klockan är efter 12 så). Har haft en jättemysig afton/kväll hos pappa & Carina där vi har haft "lilla julafton" med god mat, julklappsleken och massa annat gott. Fick även mina julklappar och dom bestod av bland annat nytt objektiv (med 4 gånger så stor zoom), kameraväska, stativ, vinglas, AIK-trosor (typiskt pappa!), en Marilyn Monroe-vas (har snart allt med henne - klocka, tavla, plåtgrej, vas) och annat fint. Bilder kommer inte ikväll för jag ska krypa isäng. Förmodligen ingen uppdatering imorgon heller för då har vi julafton här hos mamma då släkten ska komma hit så det blir en massa fixa och dona innan det.

Ha en mysig julafton för det ska jag ha! Jag blir som ett litet barn på nytt =)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte fin bild :)

2009-12-24 @ 01:56:30
URL: http://brum.blogg.se/
Postat av: Emma

åå två av mina favortier :D God Jul igen:D

2009-12-24 @ 10:53:53

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0