Girls, girls, girls

Trots sprängande huvudvärk så är jag glad idag! Har varit med Emelie & Emma ikväll, dom gör mig på så himla bra humör! Vi har surrat på om allt och ingenting, skrattat och planerat lite inför vad som komma skall (i februari rättare sagt) ;-) Nu tänkte jag gå och fika, ta en dusch och sedan krypa ner i sängen och sova. Imorgon står en enda lektion på schemat och då ska vi skriva prov. Det känns dock som ett lätt prov eftersom det är i "ledarskap inom lek och idrott". Efter den lektionen ska jag springa lite på stan och fixa saker för att sen möta upp alla tjejer på waynes där vi ska ta ett slutgiltigt snack angående nyårsafton. Hoppas bara att vi kommer någonvart, tycker inte om att ha det oplanerat.


Förövrigt så saknar jag den här bruden!


Kommentarer
Postat av: M

vad händer februari? ;D

2009-12-17 @ 23:44:04
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: E

Vad händer inte i februari ;)

LÄNGTAR!

2009-12-18 @ 10:35:50
Postat av: tequilagirl

i miss u!!

2009-12-19 @ 15:35:27

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0