FELSMS.COM

Hahaha, Marcus länkade världens roligaste hemsida. Jag älskar sånna hära hemsidor som "tjuvlyssnat.se" och liknande så den här tyckte jag om! Det är folk som har skickat sms till fel personer och det kan ibland bli lite knasigt och framförallt pinsamt ;-)




Till: Pappa

Sms: Kom och ta mig där solen aldrig skiner!
Svar: Var menar du? Norrland? Visst kan vi åka dit om du vill.

Förklaring:
Skulle bjuda in min kille till analsex, men råkade skicka smset till pappa istället, som jag inte hade haft kontakt med på över två år. Han ringde sen och jag vågade inte förklara, så jag blev tvungen att åka med på en weekend i Luleå.



Till: Mormor
Sms: Ska jag komma och brassa in käften på dig din snuskiga lilla hora...
Svar: ÄR DET DU LASSE

Förklaring: Skulle skoja med min polare när vi skulle resa till Alperna



Till: Mamma
Sms: Råkade musprutta i går när jag låg med Fille. Har de hänt dig? Pinit....
Svar: Ja. Det händer alla. Det är inget att skämmas för. Det är bara luft.

Förklaring: Aaaaahhhh! Mamma fick smset som Tove skulle haft. Tove är min äldsta vän.



Till: Killen
Sms: Så sjukt pinsamt. Jag tror att jag råkade fisa högt i natt när jag sov hos Tobbe. Jag vaknade av det i alla fall. :s jag skäms ihjäl. Fan ska jag göra?
Svar: Hahaha jag hörde det.

Förklaring: Skickade till min kille som jag varit tillsammans med i 2 månader. Det var menat till min bästa vän. Jag trodde jag skulle dö när jag såg att svaret var ifrån honom och inte ifrån min vän.



Till: Syrran
Sms: Hjäääälp. Märkte precis att ena pungkulan hänger längre ner än den andra. Är de nå fel på skiten. Google åt mig.
Svar: Hahaha har alltid veta att de är fel på dig ditt miffo!

Förklaring: Lillasyrran fick ett sms som var skickat som ett förtroendeuppdrag till en polare...



Summan av kardemumman: Man kanske ska börja dubbelchecka innan man skickat iväg smset?

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad heter hemsidan :)?

2009-12-17 @ 14:13:20
Postat av: Sofia

Hahahaha!!

2009-12-17 @ 16:58:24
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: M

ahhhh pinsamt

2009-12-17 @ 18:40:11
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: nathalie

frida: hemsidan står ju som rubrik?:)

2009-12-17 @ 22:38:52
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0