Duktig_tjej_90

Jag har varit alla föräldrars drömbarn idag. Haha skämt&sido, eftersom mammsen fortfarande är sjuk så har jag under dessa veckor agerat hennes "springflicka" då jag har sprungit hennes ärenden, handlat julklappar som är från henne (dock inte till mig själv då). Idag har jag och bror varit på stan och handlat julklappar så vi är nästan färdiga nu! Sammanlagt tre rundor med ärenden (först stan och sen solbacken twice) är avklarade och som pricken över i:et har jag även lagat middagen idag så det blev en enkel rätt - tacos.

Nu ska ha myskväll med familjen
. Sällskapsspel, ost och kex, annat snacks och bara myyyyys! Har hittat kamerasladden nu så efter vi spelat så ska jag lägga in bilder, I promise. PUSS.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0