Jamen jaaaaaaaaaa!

Oj, vart ska jag börja? Jag har så himla mycket att skriva så fingrarna bara flödar över tangentbordet! Sen vi kom hem har jag hunnit prata strunt med Emma & Emelie, jag har hunnit se fredagens Idol och efter Erik's "Run to the hills" tycker jag om honom lika mycket som Calle. Jäklarns! Och jag har hunnit uppdatera mig i bloggvärlden.


Resan då?
Den började inte så bra. Påväg ner i planet spydde jag p.g.a alla spänningar jag hade inför att flyga och att jag inte fått i mig någon näring innan. Löjligt kan man tycka men jag hatar det. Annars har vi haft det hur bra som helst. Det enda som hade kunnat vara bättre är väl vädret och smärtan i min mun. Alltihopa var kanon, vi har ätit julbord x2, vi har sett en irländsk trubadur som var kiiiiiiiiiing, vi har sett julshower, vi har druckit goda drinkar, vi har handlat på tax free, vi har varit i Stockholm och i Helsingfors, vi har skrattat och vi har mått allmänt bra. Precis som det ska vara med andra ord! Dock har jag en pappa och en storebror som inte är lika shoppingintresserade som mig så dom kändes lite som svansar på endel affärer. ÄNDÅ var det dom som hittade mest. Do not like!=(



DÅ.PEPPRAR.VI.MED.BILDER.TYCKER.JAG



OBSERVERA att vi inte är seriösa jämt. På endel bilder tycker jag inte ens ni ska fråga vad vi gör och det här är den MILDA VERSIONEN ;-) Om ni är generösa med kommentarer så kommer dom ännu värre bilderna också. Oh, shit.

Kommentarer
Postat av: M

Vilka härliga bilder hörru! Ni såg ju ut att ha jätteroligt :D

2009-12-07 @ 00:46:10
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Anonym

najsnajsnajs merameramera=)

2009-12-07 @ 20:40:12
Postat av: Anonym

mermermer :D

2009-12-07 @ 21:26:27

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0