On the radio

Första träffen med min nya kurator gick jättebra. Jag kan nog inte säga redan efter första mötet om vi "klickade" eller inte men vi båda var överens på vad vi tillsammans skulle jobba på för att jag ska må bättre. Hon konstaterade att mitt största problem var ångest, vilket inte var någon nyhet. Något annat bra med henne var att hon var väldigt lätt att prata med, jag tvekade inte en sekund på att gå igång och berätta varför jag var där.

Annars så har jag precis kommit hem. Hann hem efter besöket hos kuratorn men sen var det dags att åka till skolan för att vara där kvart i 3. Vi som har valt Baldershowen som projektarbete har det sent på tisdagar. Lite jobbig tid men det får lov att funka... Idag var det jag & Anette på sång, då vi valde att sjunga Veronica Maggio's "17 år".


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0