Dagens bravader

Jamen hej! Sen sist har jag varit på lillan's luciafest där dom sjöng...... "fint". En tjej sjöng solo och jag kunde nästan inte hålla mig men var så gott som tvungen. Efter det har jag gosat med lillskorpan (kaninen) och gett den lite loooove för ägarinnan (Filippa) är ganska obrydd för tillfället. Hon var go, när jag skulle pussa henne "godnatt" så slickade hon mig i hela ansiktet, hon tyckte kanske det var dags att ta bort sminket för kvällen?

Idag har jag haft två funderingar...

1. Vi säger att man är smått kissnödig på bussen påväg hem. Varför blir man alltid EXTRA kissnödig när man närmar sig ens hem? Känner blåsan att det är dags?

2. Varför ska busschauffören plocka upp 50 norrhammarbarn när bussen redan är proppfull + att det redan är stående passagerare fulla mittgången? Nästa gång funderar jag på att skrika och få panik, låtsas att jag är rädd att känna mig "instängd". Det är bara jättejobbigt.

Nej, missförstå mig inte. Jag ÄR på bra humör idag! Varm, lång dusch nu, hej!


Kommentarer
Postat av: Nils

Fråga 1. Detta är för att du ska springa hem för du har en sådan hemlängtan!



Fråga 2. Varför han tar på 50 st extra är för att det är slutet av hans arbetsdag och är less på alla passagerare han kört idag. Därför vill han jävlas med alla passagerare sin sista körning och fyller bussen som om det vore en flyktingbuss!

2009-12-11 @ 06:48:32
URL: http://snutblogg.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0