Då var det löst!

Kopierar det Sandra skrev om gårkvällen, enklast så!
"Hallå! Gårkvällen spenderade jag ju som sagt med nathalie, emelie och jannie. Vi gjorde inte mycket annat än att sitta i nathalies säng och prata strunt. Det gillas! Kring midnatt for jannie hem, medan jag och nathalie spelade sms-roulette. Galet men kul som satan! Haha, jag skulle så himla gärna vilja se allas ansiktsuttryck när dom öppnar smsen och läser något helt crazy. Det måste göras om! Det blev inget "absolut överens" men det tar vi ikväll istället ;)"

Som ni kan se så spelade vi sms-roulette och det var mer eller mindre galna sms som skickades till folk. Men de flesta vet om att vi spelade det så nu är det inte längre några fundersamma miner, hoppas jag.

Idag har jag varit på stan med Emelie där jag hittade årets nyårsklänning. En svart i sammet utan axelband och det bästa av allt var att den var nedsatt på rean så den blev min för 150 svenska riksdaler, me like! Känns bra att jag har något att ha på mig nu så det problemet är löst.

Tänkte fota klänningen men mamma ropar "maaat!" så ni får nöja er såhär, haha =)

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0