C. Kristiansson

Ni får säga vad ni vill om att Erik Grönwall vann Idol, MIN personliga favorit är fortfarande killen med glimten i ögat som kom tvåa - CALLE KRISTIANSSON! Eftersom jag var på Station i fredags när finalen sändes så har jag inte sett den (fastän vi har den inspelat på hårddisken...) men jag lyssnade nyss på Calles version av vinnarlåten Higher. Han gjorde den på ett sånt sätt att jag började gråta. Erik är bättre på att sjunga och gjorde kanske den låten bättre men det skiter jag fullständigt i. Haha, Callegubben!


Se, lyssna och njut.

Kommentarer
Postat av: M

JAg tycker också Calle skulle vunnit=(

2009-12-15 @ 22:39:49
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0