Baby, I don't mean it

Äntligen slut på denna dag. Jag trodde jag skulle vara överlycklig för att ha fått jullov men enda sen jag kom hem från waynes med tjejerna har dagen varit katastrofal. Mamma kallade det att jag fick en så kallad "urladdning". En rejäl sådan. Allting bara brast och tankarna jag har i mitt huvud är inte att leka med i de stunderna. Tur att jag har folk omkring mig.

Men imorgon är en ny dag och inte vilken dag som helst! 19 december betyder Filippa's födelsedag. Min lilla prinsessa fyller 9 år! "Natta, tänk att jag somnar som 8åring och vaknar som 9åring!" Så det blir snart att lägga ifrån sig datorn så jag får mig upp imorgon för att sjunga några vackra stämmor för henne tillsammans med resten av familjen. Annars består morgondagen av kalas och sedan mys med tjejerna på kvällen. Får se hur orken/viljan ser ut då, hoppas på en klar förbättring.


♥ hjärtat

Kommentarer
Postat av: Sandra

hälsa grattis från sandra:) och en kram.

2009-12-19 @ 11:25:10
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0