Avatar

Vart ska jag börja? Julafton var hur mysig som helst med allt en julafton ska innehålla. Vi avrundade kvällen med ett dopp i jacuzzin och en snabbsväng in i bastun (1 minut, högst). Bilder från hela dagen kommer.

Idag har vi varit hos farmor och farfar och tryckt i oss ännu mer julmat så snart sprängs man, känns det som. Efter det har vi varit på bio och sett den underbara filmen Avatar med Dennis och Alex. HELT FANTASTISK! Jag hade inga höga förväntningar faktiskt så jag blev positivt överraskad, rekomenderar den STARKT. Vill se den igen, igen och igen.

Påväg hem från bion så la Alex bil av helt plötsligt och där blev vi sittande. Typiskt var bara att Jannes bil var inparkerad av Dennis bil och eftersom Dennis var med oss så hade han självklart nycklarna på sig. Då bestämde sig Janne att ta mammas bil som självklart inte startade. Det stannade en bil (tack för godhjärtade människor!) men den gick inte igång av startkablar. Så tillslut fick vi ringa stackars pappa som ska upp för att jobba vid 04.10 så han var tvungen att komma och bärga hem oss. Tack för det iallafall, hade frusit ihjäl pårikt annars. Numera manar jag ALLA bilförare att ha extra täckbyxor, filtar, jackor osv i bilen ifall detta skulle hända.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0