26 december - annandagen

Dennis vaknade vid 12, åt frukost och drog hem. Jag somnade om direkt och blev upptvingad ur sängen för 2 timmar sen, var så sjukt trött så jag bara sov helt ostört. Nu har vi iallafall börjat packa lite smått, om lite mer än en månad flyttar vi. Det blev så - vi har sålt huset! Blandade känslor, har bott här sen jag var 8 år så det här är ju MITT HEM. Men samtidigt känns det så himla härligt att flytta in till stan, inreda ett nytt place, åka till IKEA och shoppa sönder, slippa ta taxi hem från krogen och allt vad det innebär.

Idag är det annandagen vilket innebär att alla som är 18+ kommer att befinna sig på station ikväll. Vi tjejer ska förfesta hos Anette så vi har nära och bra att gå dit sen ;-) Hinner inte skriva mer nu, måste börja göra mig klar. MEN NU KÖR VI, ses i dimman med ett leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0