22 december

Idag var det bara att slå igång shoppingsuget igen vilket inte brukar vara några större problem för mig. Bara det att jag har haft så sjukt ont i både rygg och huvud idag så det har varit nästintill plågsamt. Åkte till stan där jag mötte upp Dennis som inte hade köpt en enda julklapp än. Så utan att överdriva kan jag meddela att han har spenderat a lot of money idag. Dyrast var hans julklapp till sig själv - en nyare version av iphone. Det är numera hans älskling så jag har hamnat på plats nummer två i hans liv eftersom den är myyyycket roligare än mig. Så, det är ju "jättekul".

Jag fick förresten ett sms tidigare idag som gjorde mig jätteglad. Det var från min apu-plats (särskolan där jag var i 8 veckor) där dom egentligen skulle skriva god jul och gott nytt år men de skrev även att pojkarna bara sett en enda film sen jag slutade där - filmen jag gav dom sista dagen. Det gjorde mig alldeles varm i magen, jag saknar verkligen att vara bland den personalen och de små liven.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0