2009-12-11

Igår omformaterade jag mobilen. Nivet, den som dör hela tiden och är allmänt jobbigast i världen? Då försvann också alla mina sms. Jag är väldigt barnslig när det gäller sånt, jag vill ha kvar fina och betydelsefulla sms och borde ha raderat hela inkorgen för längesen men klarar inte av det. Men nu hade jag inget val. Och mina rekord på mina speeeeel och allt! Haha. Idag lämnade jag mobilen på ett bord mitt i skolan medan jag gick på lektion, det var ju inte så smart. Tur nog märkte jag det snabbt och skyndade mig tillbaka då det var en kille från en annan bf-klass som sa "Är det din mobil?" tjoooooooo.

Ikväll blir det all in med brudarna. Det var längesen vi var allihopa så det ska bli king! Jag ska ha på mig min nya klänning från weekday eller mitt nya fodral med paljetter på axlarna från bik bok och som toppen på moset mina nya örhängen från glitter.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0